Wednesday, November 15, 2006

Jak zmontować 3 fotki w całość....

Jak zmontować 3 fotki w całość.
Za namową @wtsz, @kwietczara, @nikx i @wifey....@miderskiejSpróbuję opowiedzieć w kilku słowach jak zrobiłem "Road to Hell" "Gifts" i "Szarotkę"....Ale po kolei...Z góry przepraszam za kiepską jakość tłumaczenia....nie jestem w tym dobry... Poza tym nie jestem ekspertem od PS-a...:)1 Należy przygotować zdjęcia ( ja użyłem 3). OPczywiście wskazane byłoby aby miały identyczne rozmiary. Fotki otworzyłem w PS-e....a następnie ...2 Utwożyłem NOWY obrazek...o białym tle o rozmiarach:3 razy szerokość jednego zdjęcia i wysokości jednego zdjęcia...PLUS ewentualnie kilkadziesiąt pikseli na tzw MARGINES...:)3 Skopiowałem moje fotki do schowka a następnie wkleiłem je do nowego dokumentu jako NOWE WARSTWY....4 Każdej z warstw można nadać "charakterek"...np...obrysować jakimś kolorkiem...dodać cień tak aby wyglądało z wodotryskiem...5 Oczywiście trzeba to ładnie wypozycjonować...poukładać ...etc6 Następnie takie warstwy należy połączyć...np: WYRSTWA/ POŁĄCZ WIDOCZNE....albo SPŁASZCZ OBRAZEK...7 tak spłaszczony obrazek można dalej edytować tak jak zwykłe fotki...np. skadrować utworzyć ramki etc....8 KONIEC

No comments: